Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

Mycket på gång nu.. :)

Av Carolina Jönsson - 20 augusti 2013 18:20

Mycket att stå i inför resan nu men samtidigt känns det lugnt/panikartat haha.


Idag har jag i alla fall varit på Handelsbanken och avlsutat mina gamla affärer, fixat försäkring hos länsförsäkringar, köpt smink, packat och packat, tvättat, flyttat saker och druckit vin ;) (jag har ju trots allt äntligen semester :) ).


Torsdagens innabandycup gick bra, vi vann alltihop :) Sjukt grymma "gamla" spelare vi har i banken, hade man haft hälften av vissas talang hade man varit bäst :) Som vanligt var det ett bra arrangemang och solen sken på oss hela dagen, fick träffa en massa gamla kollegor med. Kändes nästan som att träffa släkten, så goa är dom :) 


I fredags jobbade jag min sista dag på jobbet vilket en del av de andra sommarjobbarna gjorde så vi hade riktig mycket fika på eftermiddagen, har varit kul att lära känna många nya i sommar och att träffa de man känt sen tidigare :) 


Helgen var fullspäckad, åkte till Halmstad i fredags och umgicks med kusiner, farbror, faster, farmor, farfar och pappa. Sen i lördags var det stort släktkalas med en massa härliga människor, alltid lika kul att träffa dom :) Jag och Johanna drog en liten "spontanare" till Växjö på kvällen på 1902 som även det var kul :) sen i söndags var det tillbaka till Halmstad igen sen Ljunby för att hälsa på lilla mormor :) Igår åkte vi tillbaka till växjö för att börja packa.


Man har lite ångest, vill att tiden ska gå fort men ändå långsamt. Har så mycket kul att se fram emot men samtidigt rädd för att "missa något" här hemma. Men hur som helst så blir det säkert bra :) 


Vi tror ju att vi kommer tillbaka som helt nya, vältränade, snygga, allvetande människor så det kan man ju se fram emot haha ;) 


Idag börjar lägenheten se bättre ut och jag och min nya sambo Jossan firade in det med lite vin ;) Igårkväll blev det visst också lite vin och älggryta hos Johanna och ikväll blir det lite vin hos Maja haha, men jag har ju semester så det borde vara okej :)


Baii


                 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina Jönsson - 3 december 2013 14:15

Heeeeej!   Tiden går fort här nu, den bara sprriinger iväg och snart sitter man på flyget hem till Sverige, men innan dess ska en del annat hinnas med :)   Nu när jag varit här ett tag har jag börjat inse vad jag gillar med Sverige och vad...

Av Carolina Jönsson - 23 november 2013 08:59

Helu,    Bloggandet har gått lite sisådär på senaste tiden, jag skyller på tiden och på datan och på mig. Därför kommer en extraspecialare med photobomb of doome :) Ett litet urval av den senaste tidens händelser med lite fest, lite stoj och l...

Av Carolina Jönsson - 17 oktober 2013 12:07


  Tjena!   Inleder bloggen med en, enligt mig, fantastisk bild! Just nu sitter jag här och försöker motivera mig själv till att plugga då jag har min första mid-term exam imorgon, problemet är att vi får ha med boken till provet och jag har...

Av Carolina Jönsson - 10 oktober 2013 17:04


Whadduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!   Nu har jag inte skrivit på ett tag igen för det har varit full rulle här i Sydkorea. Men nu kommer en uppdatering med lite smaskiga detaljer blandat med bilder, enjoy!    Ja som ni kanske såg i mitt förra inl...

Av Carolina Jönsson - 29 september 2013 16:46

Hej! (jag skriver för mycket men det är för att jag uppdaterar för dåligt, sorry)    Min såkallade rehabvecka varade i............trumvirvel.....padampam! 3 dagar! wohooo! Den fjärde dagen var vi först av alla på gymmet för att kunna fixa gymkort...

Ovido - Quiz & Flashcards